# ska bara klaga lite

Tjingeling.

Det är lov, det är kallt, det är tråkigt med lov men ändå inte, thilde jobbar, macke är i österrike, pallar ej dra till halmstad, jag är sjuk, det är redan torsdag, vet ej vad jag ska skriva och jag klagar. Ååh jag orkar inte. Har ingen inspiration till att plugga körkort nu heller. MEN det måste göras. Det ska helst ligga i min hand om cirkus en månad!

Blir snart att boka resa till vecka 15 med thildis. Jag ska bli berest och jag ska njuta. Blir kanske en sväng till magaluf också i maj, och kanske en sväng till grekland första veckan på sommarlovet och sen har vi ju självklart spanienresan i juli.
Jag känner som så att man behöver att ha något att se fram emot. Men för att detta ska gå ihop så lär thilde och jag få sluta med internetshoppingen...... !!!


i somras på öland med den saknade 94:an !!  


Något på hjärtat?
Postat av: Veronica

Jag har strl 36 på pälsen. :) Lycka till!

2011-02-27 @ 17:34:08
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0