# SENILKEDJOR

GO'KVÄLL

Mådde inte 100 idag, så stannade hemma. Så det har inte skett så mycket till aktivitet idag förutom att packa mina saker som ska med till Halmstad imorgon, och budat lite på tradera. För ovanlighetens skull vann jag två auktioner idag. Eller vann och vann, där drog jag fram stora fisken. Det var nämligen så att det fanns KÖP NU, istället för att buda. Passade mig mycket bättre.

Så klickade hem två senilkedjor, en silver och en guld som jag ska ha till mina nya ray ban aviator brillz. Innan sommarn ska jag dock buda hem ett par av modellen Ray Ban aviator 3029 också. För mina andra är med spegelglas, och vill ha ett par med grönbruna linser också.

Bilder lånade från tradera



Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0