# EMMIE

HEJ.

Idag är jag hemma för vård av sjuk katt. Hennes öga är megatotal köttat. Vad har hon gjort??!?! blir ut med hagelbössan och leta grannkatten som misshandlar min katt.

Nej men vet inte riktigt vad som hänt med den. Men kör på lite mentalt stöd ikväll med mjölk och choklad till den för hade ingen skjuts till macke ikväll så.

Så ikväll har jag suttit och kollat på alla paradise hotel avsnitt jag missat. & för alla OnDemand:are där ute som payat 9 kronor för att man missat det på tv, bad for you. Nu är det gratis. Hur bra som helst.


Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Skulle nog vilja påstå att du hade skjuts så de stänkte om det:)

2010-10-30 @ 11:32:51
Postat av: Anonym

// MAKKKK

2010-10-30 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0