FR1 Skönheten

Åh livet är fint. Sitter här med två kanelbullar och en bravojuice, med mina fina vänner!!!!!! Jag vill ALDRIG ta studenten. Vill gå på gymnasiet hela livet tror jag.

Snart blir det hemfärd mot strömsnäs. Ikväll blir det kanske att dra till Helsongborg med mackis. :)
Annars i helgen blir det att dra på fest i traryd på lördag.

Här kommer en massa bilder från skoooolan.
Jag älskar min störda klass, som alltid bråkar hahahah.

Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gör nu för tiden.












Något på hjärtat?
Postat av: vicki aka. BFF !

SAAAANDIIII !!! <3

2010-05-07 @ 12:17:51
Postat av: sandri

hihi, vicki min pärla !!

2010-05-07 @ 16:23:23
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: ;)

en riktig pudding hon i gul ;)

2010-05-07 @ 21:09:00
Postat av: sandri

Bra du tycker du är snygg besarta ;) hahahahah

2010-05-07 @ 22:33:16
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0