sun

Hej på er. Söndag idag, jag har spenderat nästan hela min dag ute i solen. Tycker allt jag fått lite färg minsann. (happy) Har även hunnit med att klippa pappa och läst klart boken i engelskan. 

Men igår drog vi ju som sagt till dk, det var en mycket trevlig dag måste jag säga!!! Lite tråkigt att det pissregnade halva dagen, men annars så. Kvällen slutade hos suzi med bojana och karro.

Nu ska jag packa alla miin saker så jag har det gjort, för imorgon åker jag tillbaka till halmstad.
Resten av kvällen ska jag göra taccos, och sen när alla i familjlen kommit hem ska vi kolla på gamla filmer när vi var små. haha






Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

boken i engelskan? :O

2010-05-02 @ 21:41:53
URL: http://charlottejohnsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu, ja skrev typ hur jag skulle gjort om jag skulle tortera någon så fattade jag de som :)

2010-05-02 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0