FAIL FAIL FAIL

Trodde det bara var jag och klara som kunde faila så hårt. Men har fått ytterligare bevis på att jag och vicki också har den förmågan.

Vi tänkte ha myskväll inklusive inpackning, aniktsmask och fixa naglarna. Så hittade vi ingen hårinpackning, utan skulle göra en själva med banan, avokado, yogurt osv... så vi smetade in det i håret, lät det verka en halvtimme, och kom ut med största svintot någonsin med hela bananen kvar i håret.

Jag skojjar inte.. det tog minst en timme att borsta ut det, efter vi tagit i en halv balsam flaska.

Om ni vill ha en jämförelse på hur vårat hår ungefär såg ut kan ni få det här.. Men men.. nu är det i bra skick igen.


Något på hjärtat?
Postat av: Klara Roos

hahaha det mest tragiska är att jag har varit med om exakt samma sak, började nästan tjuta när jag insåg att bananbitarna inte gick att få ur.. så jag kan faila ganska så hårt utan dig också ibland :D



bra i stockholm annars eller? träffat vår babe något mer? ;)))

2010-03-09 @ 23:47:38
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: s

HAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHA

2010-03-17 @ 18:23:16
URL: http://ssanciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0