TVÄTT !

Har betätt mig som en rutinerad hemmafru idag, jag har städat rubbet i hela lägenheten inklusive dammtorkat lister, skurat golv och hela köret, handlat, jobbat & inte nog med detta. Nu ska ni få höra...

Jag har haft krut i baken och tvättat, och till och med HÄNGT UPP TVÄTTEN EFTERÅT !!! jag brukar vanligtvis bara komma upp med tvätten i lägenheten och slänga den i soffan tills den torkat. Det hade ju varit förödande om mamma såg min skrynkliga tvätt ligga där !!! men idag har jag minsann gjort henne stolt som tuppen, då jag använde mina nya tvättklämmor för att slippa väcken, eller rättare sagt alllaaaa skrynklor. Inte nog med detta, JAG STÄLLDE TILL OCH MED UT TVÄTTEN på balkongen för att det tydligen ska dofta friskare då.

Det är nästan bud på att knäppa ett kort på detta.



Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0