ghd precious limited edition

HEJ, sämst update, MEN det är faktiskt inte kul att blogga utan bilder. & mitt minneskort är sönder, vilket resulterar NO CAMERA AND PICS !

Aja, kom ifall hem från jobbet nyss, gick mega snabbt idag. Så nu har jag jobbat klart för den här veckan. Skolan gick också fort idag, och efter gick jag inom mirage. Beställde ju en ghd precious limited edition i måndags, och idag hade den kommit !! köpte även lite schampo och balsam från matrix, när jag ändå var där.




2200 kronor kostar det egentligen, men ibland är det bra att gå frisör då vi fick setet  för 1249 kr !


Något på hjärtat?
Postat av: maaaackis

Haha, dög inte tigi:(

2010-01-22 @ 06:29:07
Postat av: tigi lover

SV: JIOOOO !!! det var bäst. MEN mamma skulle ha ett färg schampo och balsam, så det var till henne.

2010-01-22 @ 14:09:07
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: Makk

Haha, det gör inget att de va för slingor;) HIHI

2010-01-22 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0