GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BESARTA!



17 år, lika big som mig nu. ;)

Måste bara berätta en liten händelse från första gången vi hade idrott som jag aldrig kommer glömma.

Besarta går fram till vår idrottslärare Daniel..
Besarta    - Eh, alltså.. jag vill inte vara med på idrotts lektionen för jag tycker redan jag är tillräckligt smal !
Daniel      - Du är inte här för att bli smal, utan för att få kondition blabalbala..
Besarta    - AAAHAAAA ! det har jag inte, så jag kan väl vara med ändå.

detta är lite internt, men galet kul var det iaf.
MEN IALLEFALL
GRATTIS ÄNNU EN GÅNG ! ♥

Något på hjärtat?
Postat av: bb!!

hahahahaha tack bästaste hansen!!! :D <3333

2010-02-05 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0