god natt



Har missat alla avsnitt på paradise hotel sen cimon åkte ut, för blev så arg och sa jag aldrig skulle se på det mer, haha, så sitter och kollar på dom nu, för har ju som sagt lugnat mig lite ;). Men känner att jag måste i säng nu. Men har bara final avsnittet kvar, pallar jag 22 min till ? hum.. aa.. nej ! jag måste sova. vet ju som sagt redan vilka som vinner.

Slutar elva imon så det är ganska chill ändå, dock ska jag jobba i helgen, så ska stanna här i Halmstad, vilket jag egenligen inte pallar, men vad gör man inte för pengar ?!??!

Mamma och pappa kommer iaf och hämtar mig lördag kväll, så jag får komma hem lite iaf.

Nu gör rubriken sitt

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0