Thilde Magnusson ♥

37 frågor om din bästa vän.

1.
Vad heter han/hon? - Världens bästa Thilde Magnusson.
2. Hur gammal är han/hon?- 16 just nu, fyller 17 den 1 Maj.
3. När träffades ni sist?- Förra lördagen, dock saknar jag henne redan.
4.
Vad har han/hon för hårfärg?- Brunt.
5.
Brukar hon färga håret?- Ja.
6. Vilka fäger har hon haft ?- Hon har varit blond (som jag fixade xd) haha, och brunhårig.
7. Vad har hon för parfym?- Hon har flera stycken.
8. Är hon galen?- JA! hon är helt galen.
9. Vad är erat bästa minne?- Alla minnen med Thilde är bäst.
10. Har ni många minnen ihop?- Ja det har vi.
11.
Var bor hon?- Ca 1 km ifrån mig kanske.
12. Har ni varit utomlands tillsammans?- Nix, det har vi inte.
13. Är du avundsjuk på henne?- Nej, avundsjuka är inte hälsosamt. :)
14. Vad heter hennes syskon?- André och Agnes.
15. När träffades ni första gången?- Tror det var på gympan när vi var minisar.
16. Vad går hon i för sporter?- Hon har gått och blivit en aktiv kvinna, spinning, och hela faderullan.
17.
Vad gör hon på helgerna?- Hon brukar va med billy, mig, va i stugan mm.. :)
18. Efter skolan?- Hon har mycket plugg nu, så plugg.
19. Har ni pussats?- haha vi är inte den sorten.
20. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Det gör vi.
21. Har hon fräknar?- Nix.
22.
Har ni kollat på film ngn gång?- haha, om vi har, napoleon dynamite har vi sett ett X antal ggr.
23. Har ni bråkat ngn gång?- Ja det har vi, tyvärr. Men det har alltid löst sig.
24. Har ni sovit i samma säng?- Ja minsann det har vi.
25. Har ni skrattat tills ni gråtit?- Det har verkligen hänt ja :D
26. Har du sett henne gråta?- Oh yes.
27. Vad gjorde du då?- Då blir det kramkalas.
28. Vad ska ni göra i sommar?- Sommaren är ju över nu, har ej planerat nästa sommar ännu.
29. Har du sett henne riktigt arg?- Det har jag.
30. Har ni pratat i tele ngn gång?- Klart.
31. Vad skulle du göra om denna personen dog?- Hade aldrig pallat med det, går ej att förklara.
32.
Kommer ni vara kompisar om 10 år?- Hoppas alltid vi kommer hålla kontakten.
33. Älskar du henne?- 100 % kärlek till den kvinnan.
34. Var är det bästa med henne?- Att hon är den hon är, vi har samma sjuka humor som i princip bara vi två fattar. Sen kan man lita på henne till 100 % också, och hon fattar alltid, och stöttar en.
35. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?- Finns inget som ska ändras på henne.
36.
Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?- Ja, 100 miljoner hade jag inte behållt själv iaf.
37. Hur ser hennes klädstil ut?- Ungefär som min, :)



Något på hjärtat?
Postat av: Thilde

Du vet att jag älskar dig. Du är den bästa Sandra! (L)

2009-10-11 @ 12:42:32
URL: http://thildeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0