mamma ♥

Hejhej ! :)
Det var lilllördag igår, och min mamma kom till mig på besök. :) Så vi gick ner till stan och åt sjukt god mat, sen så var det klubböppet på MQ, så vi gick in där, och mamma köpte ett par jeans, och en fin kofta. Sen blir det kaffe och glass på donken, handla och sen hem. :) Var dock tvungen att plugga när jag kom hem, men det var en riktigt mysig mamma-dotter dag.

Iaf, idag så hade vi en föreläsare hela förmiddagen, som föreläste om självkänsla. RIKTIGT BRA VAR HON ! hon sa så mycket bra saker, så det är inte sannt. rolig var hon med, så tre timmar gick fort. Eftermiddagen var det idrott.
När jag kom hem hade mamma städat här, gullig som hon är. Och köpt lite godis, och lagt in mat i frysen. :)

Men men.. kvällen kommer enbart att bestå av plugg, plugg, plugg.
Gottar mig med tanken att det är fredag imon. :)
PUSS


Något på hjärtat?
Postat av: mirela

sv: AAHAH ellerhur, känns ju lite konstigt, och sen säger hon " visst är vi heta " liksom wtf? HAHAH

2009-10-01 @ 19:01:37
URL: http://ellabee.blogg.se/
Postat av: Ida J

Sv: galet är ordet :D

2009-10-02 @ 13:40:57
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0