Sommaren 2009

Gårkvällen skulle egentligen bestå av PLUGG, mm yeah right liksom. :) Satt istället och kollade igenom massa bilder sen sommaren. ÅH, vad jag bara älskar sommaren.

Sommaren började BÄST med en vecka i Grekland med klara. Där vi träffade världens härligaste gäng, Sonja och hennes familij och falunfamiljen.






& när vi kom hem, hade vi en vecka kvar i skolan, då vi övernattade på skolgården, skolavslutning, och fbu mm.. :)







Sen var det midsommar och jag satt och deppade för jag inte hade något att göra då. Sen fick jag och klara en impuls, och jag tog bussen till Linköping, och befann mig där i fem dagar.




Sen blev det 3 veckors Öland. Sommarens höjdpunkt !





Det finns inget bättre än sommar.
Skulle vilja lägga ut 38176871 bilder till, men orkar ej.





Något på hjärtat?
Postat av: Klara Roos

åååh, sakna saknar sakna sommaren! och grekland!



SAKNA SAKNA SAKNA DIIIIG OCKSÅ KVINNA, jag kommer till dig snart vill jag lova :D

2009-11-01 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0