när man inte orkar engelska i 3 timmar..

.. gör man detta ist !

OM DIG:

Namn
- Sandra Hansen
Bor - Lite överallt :)
Syskon - Storebror Tobias.
Ålder - 16 bast
Längd - 1.64
Sko storlek - 37
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Stenbock
Hårfärg - Blond right now

Födelseort - Ljungby city ;)

DAGENS:

Låt - Free Fallin - John Mayer
Saknad - Finns många..
Göra sen - Sitta & vänta på mat, eftersom jag är hungrig som ett svin.

SVARA ÄRLIGT:


Tycker du om att plocka svamp - Ja, det är min största passion här i livet.
Tycker du om godis? - MM, ska bortom turken och ladda upp inför naturkunskapen.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Jag duger väl att pissa på ;) hahahha
Du ger mycket komplimanger till andra - Ja ! i vårt gäng ger vi alltid varandra komplimanger xd
Tycker du att du själv är smart - Ja det tycker jag väl.
Vad är det sämsta hos dig - Att jag känner mig otillräcklig ibland. Och att jag kan bli tjurig på vissa personer ofta vilket jag inte vill.
Vad är det bästa hos dig? - Oftast positiv, snäll.
Har du bra självförtroende ?- Det är inte dåligt.
Du tycker om att vara med din pojk/flickvän? - Ja det gör jag.
Känner du dina grannar? - Inte mina grannar i Halmstad, men hemma, ja. :)
Gillar du skolan? -  Ja, tycker faktiskt det är svinkul.
Spelar du något instrument - Inte nu, men jag kan spela keyboard.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Går man förbi en, slänger man ju en titt.
Tycker du om djur - Vissa. Katter och pandor är mysiga.

BRUKAR DU..


Sova - Alltid en tupplur efter skolan + ca 6-8 timmars sömn/natt.
Ta mediciner du inte borde ta - Nej, sånt pysslar jag inte med.
Snusa - Oh fy, nej.
Röka - Aldrig.
Lita på folk - Nej, finns få jag litar på till 100 %.
Drömma mardrömmar -  Det händer inte ofta, men klart det händer någon gång då och då.
Gå i skolan - Absolut.
Ljuga - Nae.
Vilja dö - Verkligen inte..

HAR DU..

För många vänner? - Nej.
Någon psykisk sjukdom? - Inte vad jag märkt.
Skadat  någon? - har knäat min pojkvän. :)
Färgat håret? - Ja.
Någon piercing? - Snart har jag.
Några tatueringar? - Nej, men det kommer nog.
Egen dator? - Ja.
Gjort bort dig rejält. - Det har jag.

ÄR DU...


Snäll - Ja  ;) oftast.
Snygg - Jag funkar väl.
Söt - Jag är mer söt än snygg iaf.
Kort -  Beror ju på vem man jämför med, men ja är väl ganska normal lång.
Klantig - eum.. ja ! :P

Något på hjärtat?
Postat av: MACKIS

HIHI SANDI

2009-11-06 @ 16:28:39
Postat av: Sandra

Sv: HIHIHIIHHIHIHIHIHIHI PUUUSS !

2009-11-08 @ 23:05:49
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0