f r e d a g s m y s




Ungefär så här ser du ut hos oss nu.

Men men, jag bestämde mig för att
stanna i Halmstad i helgen, och min
homie Vicki hängde på. Vi gick på
stan ett tag med Vickis feta väskor
som man bara ville döda..
Tog sedan bussen hem och drog oss
bort till netto, och köpte på oss en del kan jag lova ;) haha.

Lagade lite mat, sen har vi myst med idol och så. Har varit svintrött ikväll, men ville ju inte vara osocial och inte sova när Vicki är här, men hon har somnat tre gånger om i kväll, så ja.. ;) haha.

Aja, imon blir det nog bio, och besarta kanske också kommer hit om det blir som planerat.

& på söndag blir det mor-dotter dag med mamsen.

PUSS OCH GODNATT FRÅN SANDI OCH VICKILICIOUS !


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0