now you know a bit more about me.

100 frågor om mig.

1. är du kär? mm, det är jag.
2. har du snusat? oh nej.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? är inte så elak. :)
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja.
5. har du blivit dumpad? - aa, av alexander i femman. haha
6. har du blivit slagen allvarligt? - tobias och jag har ju våra fighter då och då.
7. tar du droger? - ja, drick-yoggi är min drog right now.
9. har du pussat en tjej? - har nog hänt.
10. hatar du någon? - hatar aldrig, ogillar bara.
11. älskar du någon? - det gör jag.
12. har några av dina vänner svikit dig? - nej, för hon var aldrig en vän.
13. har du djur? - en kissemiss.
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - det har jag.
15. hatar du dig själv? - det gör jag inte nej.
16. gillar du orange? - nix
17. har du haft/har oskyddad sex? - nej
18. har du nån sjukdom? - nej, då och då har jag väl lite adhd.
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - ja, hihi.
20. har du en gris? - flera stycken, hela mitt rum är full av grisar.
21. har du en plattång? - yes.
22. har du en bror? - yes, tobias.
23. har du sjukt bra humor? - helt galet bra humor har jag som för det mesta bara thilde fattar.
24. är du brunett? - no blondie
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - nej, 5-10 min, sen är jag uttråkad.
26. tycker du om hästar? - ohno.
27. har du en hund? - nej.
28. har du skilda föräldrar? - nej, tack och lov för det.
29. har du gått på simskola? - kanske, har ej koll.
30. har du sagt bög till en kille? - säger det ungefär 3 ggr i måndaden i genomsnitt till min pojkvän.
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej, använder inte så tunga ord mot flickor.
32. har du fuskat? - på tyska glosförhör ja.
33. har du en teve på ditt rum? - i halmstad har jag.
34. har du lunar? - hade lunar.
35. har du MSN? - ohyes.
36. har du en syster? -  nej.
37. har du bruna ögon? - nej, blå/gul/grön/gråa
38. gillar du att fota? - om jag är på det humöret så ja.
39. har du sett dig själv brinna ? - så het är jag inte.
40. hjälper du dina vänner? - om de behöver hjälp så ja.
41. gillar du tacos? - ja det är smarrigt.
42. tycker du att du är söt? - ibland.
43. har du dansat? - jaja.
44. har du spelat fotboll? - ja, det har hänt.
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kanske
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - haha nej, då blir jag riktigt uttråkad.
47. har du ätit sniglar? - nej, inte elin heller.
48. äger du en locktång? - det gör jag.
49. gillar du att tugga tuggummi? - ja, det funkar.
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja
51. gillar du kläder? ohja.
52. hatar du falska vänner? - ja.
53. gillar du räkna matte? - ja det händer.
54. älskar du någon nu? - mm, älskar många.
55: har du gråtit inför en vän? - det har jag.
56. kan du sjunga? - helt klart ;)
57. har du sett nån dö? - nej, och det är jag glad för.
58. säger du vad du vill? - ja, oftast.
59. är du stor? - mm, big mama. :)
60. vad är ditt hela namn?- sandra emelie hansen
61. kan du tala spanska ? - si, hahaha.
62. är du kortare än 1.60? - nej.
63. älskar du sommaren? ja, det bästa som finns.
64.älskar du vintern? - ja, om det är snö och kallt, då är det mys.
65. har du mer än 6 par skor ? - det har jag.
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - nej, aldrig.
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej.
69. gillar du att städa? - ja, ibland, hihi.
70. gillar du att sova länge? - nej.
71. har du vart med om en olycka? ja, blivit påkörd av en bil på moppen.
72. är du förvirrad? - nej, allting är alltid klart för mig.
73. har du mer än 3 par byxor? - ja.
74. har du förlorat en vän? - nej.
75. gillar du att shoppa? - finns inget bättre.
76. har du varit i paris? - nej, vill inte heller.
77. gillar du spindlar? - dom är inte speciellt gulliga.
78. klarar du dej själv? - mm, det gör jag.
79. har du lagat mat? - ja, bor själv så.
80. är du klantig? - ibland.
81. har du foppatoffler? - ohyes, ett par rosa, med norgeflagga på.
82. har du mer än 20 låtar på din data? - jaja.
83. sminkar du dej innan skolan? - ja.
84. har du träffat en kändis? - ja.
85. har du mer än 7 par nagelack? - nej.
86. har du busringt? - haha jaja.
87. har du skällt på din bror? - ja det händer.
88. har du en vän som skiter i dig? nej, då kallar jag inte den vän.
89. har du velat göra saker men vågar inte? - hm, kan hänt.
90. sover du med nått gosedjur? - ibland, i form av människa då ;)
91. har du åkt nånstans utan att du får? - mm det har jag.
92. vill du bara bort ibland? - ibland då allt känns tungt, men det är inte ofta.
93. har du tältat? - ohja, öland förra året säger jag bara hahahahah.
94. har du brännt dig? - yes, när jag var liten och satte handen på strykjärnet.
95. har du lekt med levande ljus ? - lite av min grej ;)
96. har du lekt anden i glaset? - nej, och tänker inte göra det heller.
97. skäms du ibland? - händer ja.
98. bor du i skåne? - nej, men nästan när jag bor i strömsnäsbruk.
99. gillar du hip hop/rap musik? - en del, norsk hip hop är skönt.
100. är du på sista frågan nu? - ja nöt.

Något på hjärtat?
Postat av: Malin

i found you ;) puss

2009-11-13 @ 04:46:51
URL: http://mawlien.blogg.se/
Postat av: firre

norsk hiphop :D:D:D

2009-11-13 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0