dag for dag

Hej !
Måndag idag, är slö.
Tog grissprutan idag också. Efteråt kändes armen avdomnad och jag och fanny skrattade ihjäl oss typ. xd vi tröstköpte lite yoggi, så var allt bra.

Imon är vi lediga, så det är nice. Då blir det nog att plugga lite, sen ska jag in till stan och göra lite ärenden till mamma, sen ska jag shoppa lite hihi. för får lön på onsdag. GOTT SNACK ! då ska jag även slinga mitt hår. dödsnödvändigt.

Sitter just nu och lyssnar på norsk hip hop för att hedra fisken för världens bästa musiksmak. Nu har jag gjort honom glad iaf.  hihii.

Natti.


Något på hjärtat?
Postat av: Malin

Haha aww! Hoppas du inte blir sjuk bara :)

2009-11-23 @ 23:37:43
URL: http://mawlien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0