yesterday

Aa, igår så gick jag väl upp i skaplig tid, slängde på mig bikini och gick ut och stekte fläsket lite. Där efter kom Wilmer och Cindi och hälsade på, åt godis och hoppade studsmatta. Sen tvättade jag farfars bil. Och efter ett tag, så kom naim, och valon hit, så dom grillade och åt här, sen spelade vi fem prick efter, och jag vann ju såklart! :))

Sen på kvällen blev det Cindi igen, och vi tog cyklarna till Chell och hyrde en film, sen drog vi hem igen och fixade oss lite snabbt, för att sedan dra till Mrd på lite party hos Malin Berglund. Blev ej så mycket pics, men några blev det.

Tack Malin för att man fick komma. :)))


Salle och Tea :)

Jalle, KLOCKREN KILLEEE !! haha

Fille, Jalle, Johan och Salle :)

Nu ska jag plugga
Sen köra hem bilen till farfar
Sen bort med filmen till Cindis mor
Sen kommer mackis.
GOTT!

Något på hjärtat?
Postat av: Madicken - Foto

Fin blogg :)

2009-05-03 @ 19:12:01
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0