söndags pepp ?

God kväll.
Jag har varit aktiv nu minsann, har varit ute och gått en runda, eller jag slog till med att springa halva rundan tror jag. 6 km det ni!! :D Annars har kvällen bara varit slapp måste jag säga. Sen skrev macke att de hade skaffat hund, såg bilder på den och fyy faaaaaaaaaaaaaaaaaasen vad söt den var ;o helt galet.. Så den ska jag träffa på fredag. På torsdag blir det Ullared med Sofie och mamma. Det ska faktiskt bli riktigt kul!

Jag brukar alltid ha sån ångerst när det är närmar sig söndags kväll, men inte idag minsann. Tanken på att vi bara går 3 dagar i skolan denna veckan, gör mig på strålande humör, och en annan tanke på att klara och elin ska kanske med oss utomlands om två veckor gör ju inte mitt leénde mindre precis. Helt sjukt skoj hade det varit. Satt nyss och kollade på lite bilder från när vi var på Kreta förra året.. jag är sugen !




 

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0