Stor städning på G !

Yes, Sen förra gången jag skrev har jag hunnit ganska mycket tycker jag.
Har ätit lite grann, sen så har jag varit ute och sprungit, och sen har jag nästan städat hela mitt rum, har bara kvar garderoberna, dom orkade jag inte ta idag, för måste snart sätta igång med pluggandet. Och städningen har tagit 3 timmar nu. HELT SLUT!!!! :D men shit, vad det är gott när man har det fint. Nu trivs jag.

FÖRE-BILDER!!

ni fattar varför jag ska städa va ? :)


Nu åkte min älskade mer-samling ner, :(( saknar dom redan. Men det blir nog bäst så här.

EFTER-BILDER!!!


visst blev det fint ? :)

nu till plugget, oh gosh, jag är trröööött !

Något på hjärtat?
Postat av: Bojana

sv: aa hm :) finns i turkos med, funderar på att köpa turkos med så fint när man blir brun :) + vad fint du har städat, du kanske borde komma till drottningg i mrd och städa mitt rum med ;) haahah

2009-05-19 @ 20:22:58
URL: http://bojance.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint det blev =)

2009-05-19 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0