söndags pepp blev till måndags depp..

..aa, elin kan inte följa med. GAAH, VAD TRIST ! det skulle ju vara vi tre. Men men Klara kanska hänkar på ändå. :))

Men men, nog om det !
Måndag idag, brukar vara slappa måndagar men idag har det blivit gjort mycket. Inget slapp på någon utav lektionerna. Men det har varit helt okej. Nrä jag kom hem så somnade jag i solen, så sjukt skönt var det, vaknade helt yrvaken, visste inte vart jag var, haha.

..nu vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska vara lite aktiv kanske ? Vore ju inte fel faktkskt.. men jag har en del plugg med, äsch, vi kör på tv'n istället!

Hörs senare

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Kanske borde satsa på de i sommar, el nej är för feg (A)

2009-05-18 @ 20:15:11
Postat av: Bojana

aa de är de, men jag kanske inte passar i de ;P men man kanske borde satsa på de i sommar ;)

2009-05-18 @ 20:15:58
URL: http://bojance.blogg.se/
Postat av: Joey

Hahaha de va inte lite mer:P

2009-05-20 @ 20:35:26
URL: http://joeybooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0