SISTA PLUGGRUSHET !

Hejhej !
Bloggade ej igår, då vi åkte till liseberg vid klockan halv ett. Vi var väl framme där klockan tio över tre eller något sånt, Det var verkligen en lyckad dag. Riktigt kul var det faktiskt! Vi stannade på mc i Halmstad på vägen hem och jag drog i mig 2 chese burgers. SJUKT GOTT MED NATTAMAT ! men men, sen var vi väl hemma klockan 20 i ett eller något sånt. Jag har dock inga bilder från igår, för pallade inte ta med mig systemkameran.

..vi hade sovmorgon till klockan halv elva idag, men då vaknade jag så blev lite sen! Men det gjorde ej så mycket. Sen efter skolan drog jag in på apoteket och gjorde lite ärenden. Sen så har kvällen bara bestått utav plugg. Men det är helt ok, eftersom sista gången jag pluggar typ innan sommarlovet !

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0