mm..

Hej !
Åh, så skön slapp dag.
Humöret har svängt lite dock.. beroende på ett X antal saker.
Men men.. annars har jag legat ute i solen lite grann, sen kom jag på att jag inte hade duschat håret på typ två dagar, så hoppade in i duschen och gjorde hårinpackning, sen så fixade jag naglarna. Och sånt skönt. Så nu är humöret ganska bra igen. Ska lägga mig tidigt ikväll, då vi ska upp svitidigt imorgon bitti. Men det ska bli kul, och jag ska övningsköra till Ullared, ohyes. :) hihi.

..snart ska jag äta min dagliga dos av fil, banan och äpple. DET HAR BLIVIT SOM EN DROG ! hel knas.

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Tjäna pengar på din blogg!

http://www.bloggsms.se/?t=794

2009-05-23 @ 01:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0