MINILOV

WIHUHUHU !!!
denna veckan har gått sååå snabbt så det är inte klokt. Men idag så började det med tyska förhör, sen blev det samhällsprov, sen nationella i bioologi, som fortsatt efter maten, tack gode gud att näst sista lektionen var slapp, då vi spelade land och stad. Sen var det gymnastik, och jag tog tillfället i akt, och sprang tärrängrundan, så slipper jag ut och springa nu. GOTT!

Ikväll händer det nog inte så mycket, ska ner och köpa jordgubbar, för är så himla sugen på det. Jordgubbar och lätt fil, med lite äpple och banan i. HIMMELRIKET ! aja, nog om det. grymt skönt att vi är lediga imon iaf, uppskattas till tusen.


och för övrigt saknar jag min mackis.. mm.. aa !!


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0