Lördag

Idag vaknade jag och macke väldigt tidigt, och gick då ut en runda med Sammy, sen så åt vi lite frukost, och drog iväg och solade, lite trångt där i mrd ;) men det gick. Sen så vid ett drog jag och macke, ogge, och salle bort till deras farmor och åt god middag. Och någon timme där efter så drog jag mig hem, då mina släktingar var här så det grillades grillspett, sjukt gott. Och nu har jag tryckt ner mig massa glass och jordgubbar, så nu har jag gått upp allt jag gick ned. kanon sandra ! :D haha.

..och jag har fått en ny trogen bloggläsare med, vars namn är Tommy, aa min far då. :)) Han är nog den ände som tycker det är sjukt roligt att läsa. hahaha, men kul någon uppskattar den förutom jag.


mums

hej tjockis liksoM :) hahaha.

aja, ska vara lite social nu. puss

Något på hjärtat?
Postat av: michaela fritiofsson

jag uppskattar också bloggen ;)

2009-05-24 @ 09:40:12
URL: http://fritiofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0