KANONDAG !

Hejhej !

VILKET VÄDER DET HAR VARIT IDAG. helt sjukt fint.. har legat ute och stekt, blivit lite bränd och så. Men men vid fem drog jag och Sofie ner till klint och grillade och åkte ringen. hahahah, som vi skrattade x'd höll på att dö.
Sen vid åtta begav vi oss hem till Sofie för att se Robinsonfinalen, som slutade i STOR besvikelse då Ellenore vann, hon var LÅNGT ifrån värdig det, det skulle varit jarmo eller anna. INGEN ANNAN!!

..kom nyss hem från sofie, då mamma kom och hämtade mig. Är ganska trött nu. Macke har slarvat bort sin mobil, så han har man ej hört något av.. har en svinbra film jag ej sett heller, men jag orkar ej det ikväll, så får se den imon. Då min mackis kommer.


klint

mitt hår är inte gulligt någonstans, men jag bjuder.

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0