Jag är en hårt studerande kvinna 8)

Helou!
Idag har det varit en kind of slappedag faktiskt.
Dagen startade med lite lek och sånt på gympan. Sen vid tio skulle vi lyssna på en jude som skulle snackaom förintelsen, och jädra vad söt han var. Liten plutt, han sträckte sig inte många meter över marken, men ack så gullig. Jag beundrade starkt hur han kan blivit såm kärleksfull människa, efter allt detta hat han måste haft, och allt det onda och hemska han har sett. Men han har väl antagligen insett meningen med livet. Han var en rikig livsnjutare iaf. Sa mycket kloka saker, och var intressant.
Efter två timmars intensivt lyssnande på honom, så var det mat. Och sen nationella. Kändes sådär. :)) men vi får väl se.

..slutade lite tidigare idag, så drog till ljungby, för att handla något till pappa som snart fyller år. Hitta dock bara ett linne till mig själv, självisk som jag är. hihi!
Nu har jag varit ute och gott en runda med mamma. Och resten av kvällen blir det plugg!


gammal bild, från öland, när vi bodde i tält !
inte länge kvar nu.. !! ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMARN !

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

http://www.bloggsms.se/?t=794

2009-05-05 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0