helt slut.. men plånboken mår bra!

Dagen har varit helt ok, hade prov andra och näst sista timmen. Det gick väl helt ok hoppas jag. Fick även reda på nationella prov resultaten i matte, (dockl har vi inte gjort den muntliga ännu) men jag ligger asnära mvg. Så jag blir förvånad över att jag presterade så bra som jag gjorde ;o

..men men, efter skolan så drog jag och tobbe till farmor och farfar, vi rensade gräsmattan från maskrosor, och fyyyy vilket jobb, det fanns nog 3854867864 stycken. Men det var lätt värt dom pengarna kan jag lova!!!! hihi.
Nu är jag allmänt trött, men måste plugga för har prov igen imon. Skulle egentligen ha inlämning av arbete imon, men jag förhandlade lite idag, så deadline blev på måndag 8.50 ;) GOTT!


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0