Grattis daaadyy !:)


(hittade ingen bild, och orkar ej gå igenom mina osorterade 520 mappar (Y))

56-åring ! gammal och go.
helt klart bäst.

och nu är jag tjock och rund efter ett X antal portioner smörgåstårta, vanlig tårta, och kladdkaka ! underbart !
MEN PÅ SÖNDAG SMÄLLER DET ! ska ta tag i min kost då, hålla på någon vecka, mitt mål är 3-5 kg, innan vi drar utomlands om 3?! veckor ca, vi får se hur det går.

..men idag hade vi prov, gick skit, men what eveeeeer ?! jag har tappat stinget totalt, livsglädjen är på topp, men INTE allt som rör sig inom skolan. Men det kommer väl med tiden igen.. Har glosor och sånt till imorgon, får se om jag tar tag i det innan jag slänger mig i sängen. Nu slingar jag iaf min kaluffs, eller iaf utväxten, som ISAK klagade på!


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0