God morgon söndag.

Vaknade runt halv tio idag, så dt var inte så farligt. Såg ut som det skulle vara riktigt fint väder idag, men nu syns det inte mycket blått på himlen längre. Synd det..! Men pappa ringde nyss och kollade om vi kunde åka till Halmstad och kolla på lägenheten inuti, vilket jag inte har gjort ännu. Så det ska bli kul, om det nu blir av. För det hade varit bra, så man kan planera lite vad som ska inhandlas till den sen. Och eftersom vi ska till Ullared på torsdag så kanske jag köper något fint då, om jag hittar förståss.

..nu har jag snart pluggat i en timme duktig som jag är. Så nu är det inte mycket kvar av arbetet som jag snart måste lämna in. Skön känsla att slippa stressa. Har denna vecka och nästa att göra klart det på. Och nu är det bara laborationerna kvar och labraporter sen är i princip hela arbetet klart. SKÖNT !

Men nu ska jag träna magen innan jag ska äta lunch, som idag blir 2 ägg och sallad. (Y) haha. livsnjutareeeee !

Hörs lite senare med lite bilder från lägenheten kanske? :D

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0