Fredag, ullared, halmstad och lite mackis.

Yes, nu känns det som vi har haft söndag sen onsdags. Det har varit grymt skönt att ha långhelg. I söndags så vaknade jag supertidigt då vi skulle till Ullared. Jag övningskörde hela vägen minsann ;) Plockade upp Sofie på vägen, sen så var vi väl där klockan 8 eller nått. Sen gick vi där inne till klockan ett, och åkte sedan vidare till Halmstad och tog en liten shoppingrunda där med. Köpte lite smått och gott på ullared, och likaså i Halmstad. (kommer bilder på det i nästa inlägg)

På hemvägen sen så släppte mamma av mig hos macke, då vi myste framför tv'n med Sammy. Galen hund, men sjukt söt. Somnade grymt tidigt men vaknade och skulle borta tänderna och sånt, och då blev jag helt plötsligt kanonpigg, medans macke blev skit trött. Då är det som vanligt.. !!

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0