ännu en gång lördag.

Hejhej !
Lördag idag igen, drog till Macke igår vid nio när han hade kommit hem från väla. :))
Och nu är det som sagt lördag, och vi vaknade vl runt halv elva eller något sånt. Skulle egentligen följt med mackis päron till Halmstad och myst lite där, men det ville självklart inte mace, tråkig som han är! Men men , nu finns det ingen buss hem heller, hatar det! äckliga länstrafik. Går typ en buss per dag, sjukt lönt. ER GILLAR JAG INTE JUST NU !!!!

..men men, får se hur jag kommer hem nu. För måste verkligen plugga, eftersom vi troligtvis ska utomlands om typ två veckor, så missar jag en del av skolan, och måste därför göra det nu.

Och på en lördag, suger det verkligen att gå på diet. ÄR SUGEN PÅ ALLT !!

aja, hörs ikväll, när jag kommit hem.
puss

Något på hjärtat?
Postat av: Ferhat

Har frågestund på min blogg just nu så ställ gärna en eller några frågor. Jag svarar på alla frågor imorgon :).

2009-05-16 @ 16:37:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0