12 maj 2009

Hejhej !
Hade ju som jag sa igår nationella i biologi idag. Det gick faktiskt hyfsat bra, så jag är ganska nöjd faktiskt.
På middagsrasten så satt vi och spelade kort. Jag måste säga att jag och Elinor var helt klart bäst!!

Idag annars händer nog inte så mycket, ska plugga lite sammhällskunskap, eftersom vi ha prov nästa vecka i det, och eftersom det är ett stort kapitel så är det bäst att börja i tid.
Sen blir det väl att kolla på tv ikväll, då ernman ska kvala in till Eurovision song contest ! :)

Och just nu är jag grymt shopping sugen!!! så ska nog se om jag ska dra iväg på en shoppingrunda i helgen.

..nu blir det att prova kläder till spexet imon ;)

Blir nog något i detta stuket ;) plus hängslen.

Något på hjärtat?
Postat av: mirela

vi hade ju nationella i fysik.... uuuuusch säger jag bara, synd att vårat prov kanske kommer påverka vårat betyg.. tummen upp för mig då kanske. skönt & höra att det gick bra för dig iallafall (:

2009-05-12 @ 22:06:25
URL: http://ellabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0