dagen

Hej Bloggen !
Skolan idag måste jag säga har varit seg, trött har jag med varit, blä !
MEN MEN..när jag gick hem från skolan, var ju lilla mackis på gymmet, så drog in och sa hej, sen begav jag mig ner till biblioteket. Hittade en del böcker om både Pearl Harbor och Stalingrad, och det är kanon, eftersom då kan jag börja på min fackuppsats i helgen, om jag nu kommer att orka det! Blev även en ljudbok (för jag har redan tusen böcker som jag bör  läsa, men tar aldrig tag i det, så ljudbok är toppen, för då kan man göra andra saker medans man ändå lyssnar) eller så är det väl bara så att jag är lat, kan vara det med. Men men, det blev ljudboken "Isprinsessan" av Camilla Läckberg.





Nu ska jag och macke i säng, skola imon ju. PUSS

Något på hjärtat?
Postat av: Charlotte

Du är flitig du! :)

2009-03-04 @ 22:01:28
URL: http://ceneroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0