Uppe med tuppen..

Beck filmen var riktigt bra igår tyckte jag. Någon annan som såg den eller?

Men men, klockan är snart halv nio, och jag ska bege mig till skolan, ska liksom cykla idag eftersom mamma inte är hemma och kan köra mig. Måndagarna är dugliga faktiskt, dock är tisdagarna värre, men macke kommer då, så man har något att längta efter iaf.

Veckans mål:
¤ Fixa ett MVG på samhällsprovet på fredag + övrigt plugg.
¤ Komma igång och ut och gå igen.
¤ Om det snöar någon dag dra hem till farmor och skotta (fixa cash, och vara social) de
   behöver uppvakning från oss lite då och då, det bådar dem gott.
¤ Ringa runt lite om sommarjobb.
¤ Ut och övningsköra.

Det var väl det jag har satt upp nu iaf. Men nu är klockan ännu mer, så nu gick jag.
Hörs sen, ciao.

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0