sjukling..

Jag hade ju som sagt nationellaprov i engelska uppsats idag på förmiddagen. Fick ta alvedon och så innan, så iaf min huvudverk gick bort. Det gjorde den som tur var, men kom tillbaka lika fort sen runt 11. Så jag drog hem efter biologin. Vädret är underbart idag, och nästan all snö är borta. MUCHO BRA !

..har sovit lite och så, och nu sitter jag här och kollar på kejsarens nya skola. Skit tråkigt, men finns inte mycket bättre än det just nu så, kollar även in lite sidor med kläder, skor och så. Jag är shopping sugen, men kanske inte blir shopping, förrens på påsklovet, då vi ska ta en återtripp till helsingborg :)) mysigt.

Vill ockå bara säga att jag älskar min marcus.
Hörs lite senare.. :)

Något på hjärtat?
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-26 @ 09:47:31
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas det gick bra på provet! =)

2009-03-26 @ 10:11:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas det gick bra på provet! =)

2009-03-26 @ 10:11:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0