& nu var snön tillbaks denna tisdag.

Goddag!
Skolan idag har varit rolig rakt igenom faktiskt. Asib och Isabelle startade vattenkrig, och slutade med genomblöta korridorer mm.. :) muchooo kul. Men iaf så är snön tillbaka..synd..men det är ju ändå fint för övirgt, dock SJUKT KALLT! gick hem nu, och jag frös sönder om mina öron, så det skulle verkligen inte förvåna mig någonstans om jag har öroninflamation imorgon, för jag har grymt ont i dom nu! KANON! verkligen..

..vi har även nationella prov imon. U S C H ! engelska är INTE min grej kan jag lova. Jag håller mig bäst inom området svenska. Apropå det, så hade vi svenska nationella idag med, gick sjukt bra tyckte jag! då var svenskan avklarad. nice.

Snart kommer macke, ännu mer nice.

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0