Lördag morgon.

Igår var jag ju som sagt inte i skolan, men på kvällen kände jag mig bättre. Och Thilde ringde och frågade om jag kunde dra till tif, och jag ville verkligen dit. Så tog en tur bort där och kollade läget. Sjukt kul fest faktiskt, nice drag, mycket folk och så. Dock har jag inga bilder därifrån, för tänkte att jag ändå inte skulle vara där så länge, så sket i kameran. Men men.. fick skjuts hem av Valle? och naim. haha, jag var livrädd :D

..men som sagt, trevlig kväll, synd jag inte har några bilder menmen, nu har jag och macke precis ätit frukost, får se vad som händer idag. Antgaligen slappekväll, för har ganska ont i halsen fortfarande.

Hörs senare :)

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

valon xD

2009-03-28 @ 14:47:30
Postat av: Sandra Hansén

Valon?

2009-03-29 @ 12:22:43
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: Sandra Hansén

Valon?

2009-03-29 @ 12:23:36
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0