Kvällen idag..

Hallå !
Jag har varit så gryyyymt trött idag, så det är inte sant ! Men det är nog för den dåliga sömnen. Torr i halsen, täppt i näsan, skumma ljud and so on.. :) Men men.. skolan har ändå gott helt ok faktiskt. Dock känner jag mig lite stressad angående fackuppsatsen. Det är så sjukt mycket som ska med ;o

..nu har jag sovit en stund dock. Så ska försöka sätta igång med fackuppsatsen så jag kommer någonstans. Sen ska jag se finalen i "den rätte för rosing", och som vi kommer fram till i skolan, så fyller ej detta program någon bra funktion. Men, man tittar på det ändå. Därefter andra avenyn, sen fortsättning på plugg. Där har ni min kväll. inte SÅ kul, men  vad gör man! Kommer nog en dagens outfit med sen.. om jag orkar. puss.

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0