impuls-köp på morgonen..

..aa, det blev ett impulsköp nu innan skolan. VAR TVUNGEN ! tänk om de inte finns kvar när jag kommer hem från skolan liksom, det vore katastrof. Men jag är velig i färgen, jag beställde svarta eftersom jag har redan ett par bruna andra gladiatsandaler. Men aa, dom kommer ju inte förrens vecka 15 typ, så kan nog ändra mig om det skulle vara något.

Nu blir det skolan, slappdag, THANK GOD!



På hm iaf, 198 :-
Kommer nog beställda de bruna med, för gah var snygga de var!

Något på hjärtat?
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Sovit gott?

Glöm inte min systers tävling, där du kan vinna en partyväska :)

2009-03-05 @ 08:39:20
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0