I lördags - Helsingborg.

Hejhej!
Igår var det lördag som ni kanske vet, och drog mig upp ur sängen mycket tidigt, aa vid halv sju om vi ska vara exakta. Sen begav vi oss till mrd, där vid tog bussen till helsingborg. Det blev väla först en stund, och efter det in till stan, kollade i affärer där med. Efter det blev det bio, vi kollade på bedtimes stories. (haha?!) för det var i princip den ändå som gick ungefärligt med tiden. Den var riktigt tråkig, och då menar jag verkligen det! macke sov typ, haha. Men det var en kille som satt bakom oss som satt och skrattade hela filmen igenom. HUMOOOR ?!  aja, där efter var det segt, bussen hem gick efter tre timmar. Men när vi väl kom hem till mrd igen, blev det att kolla på melodifestivalen. Sen därefter någongång somnade jag, tråkig som jag är !

Två bilder från dagen, (Y)


på bussen dit..

tobis

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0