30 mars -09

Hallå hallå ! :)
Måndag idag igen. Skoltrött är man, men något som lindrar det är väl att det är fint väder ute. Skolan idag gick bra, skjutsade hem Asib sen tog jag också biblioteket på hemvägen, var tvungen att lämna tillbaka böckerna idag. När jag väl kom hem satte jag igång med lite plugg, sen följde jag med ut och gick när macke och tobbe skulle träna, jag gick dock och solade sen gick jag en lång runda i solen, härligt var det. Så nu är jag hemma, ska äta kycklinggryta med curry och ris. MUMS !

..hörs sen :)

Något på hjärtat?
Postat av: Bojana

Jag är stolt över dig kvinna :D:D:D:D:D

PUSS <3

2009-03-31 @ 20:43:27
URL: http://bojance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0