17:18

Hej bloggen!
Det där med första mars, och att våren är påväg tar jag gott och väl tillbaka idag, för det har snöat hela dagen i princip, och det är slaskigt och grått och mulet och dimmigt. U S C H ! önsketänkande det där med våren..

..men men, måndag today som ni alla säkert vet. Dagen har gått kanonis, och jag skulle ner till biblioteket innan fem, men jag pallade ej gå ner där, och pappa var ej hemma så, det får bli imorgon, ska iaf sitta och kopiera ut typ 30 sidor från en historiabok nu, kul? nej.

Tobbe bestämde just att vi skulle vår-städa på fredag, jag håller med, då ska kläder, skor, saker med mera ut, skönt !!

(unvik ful min, men grekland är nice)

att dra utomlands nu hade varit himeln !
sol
bad
må allmänt bra
JA
TACK

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0