vad händer med mig ?

jag tror jag har blivit dum i huvudet.. helt ärligt. jag saknar skolan redan, detta är katastrof. men det är nog bara för man vet att man aldrig mer kommer till den skolan igen, att man aldrig ska gå där mer. men jag är inte glad, jag vet ej vrf, jag är ej pepp på sommarlov heller. jag måste vara sjuk, ja. det ända som jag ser fram emot är öland. allt annat är bara blaha blaha. har inget sommarjobb heller, och vad kan man göra här i tre veckor, nej det tynger mig att bo här. jag vill vara sysselsatt, jag vill ha något att göra hela tiden, just nu hade jag kunnat gå till skolan frivilligt. jag har varit depp hela dagen. vet inte vad som händer med mig.

men jag ska sova på saken, hoppas på bättre humör imorgon.

Något på hjärtat?
Postat av: Emelie

Då är vi helt sjuka båda två;o

2009-06-14 @ 23:45:58
URL: http://wuulff.blogg.se/
Postat av: mirela

FAN VAD SKÖNT! jag trodde att jag var den enda, snackade med pappa innan idag om att det är något fel på mig, för jag saknar faktiskt skolan.. för då hade mman ialf något att göra, trots att skolan dödade en, men nu.. fan jag har verklligen inget att göra, och det är SOMMARLOV, så varför är inte glad & njuter av sommarlovet? det går ju fyfasen inte :( ååh, hoppas detta vänder snart!

2009-06-15 @ 20:33:24
URL: http://ellabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0