Sista måndagen i skolan..

Hejhej !
Måndagen avklarad, skönt. Skolan var slapp OCH varm.. ! Men när jag kom hem duschade jag i vattenslangen, sen somnade jag i solen, hoppas jag inte bränt mig nu.. :/

..men men, ska fixa tacoos nu som vi ska ha efter vi hämtat Klara i Ljungby. Sen måste jag sätta igång med att packa. Har knappt börjat ännu, så ska lägga i ett kol, fast det har jag ju egentligen hela natten på mig att göra så ! :D



hahaha, JAG uppskattar dessa tråkiga bilder.
men men, jag i morse iaf.

och i håret hade jag en fake-fläta från glitter. :)

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Söt du e <33

2009-06-01 @ 17:23:45
Postat av: Sandra Hansen

Sv: Tack, vem du nu är ? :)

2009-06-01 @ 17:43:59
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0