fredag = imon → skolavslutning → aldrig mer nian

Hejhej !
Ja, imorgon är det fredag, och då slutar vi nian. Förr sa jag alltid att det kommer bli så skööönt. Men jag måste säga att jag ändrat mig. Jag kommer sakna skiten ändå. Sista tiden nu i nian har varit riktigt kul till och med. Men men .. synd bara att det ska spöregna imon och att vi ej hittar någon lokal att festa i, för klint ÄR överskattat. Så vi får se vad som händer imon.

Min skolavslutningsklänning som jag ska ha imon har jag köpt i grekland av en som designade klänningar själv. Ni skulle bara ha sett den butiken, jag skulle vilja ha ALLA klänningarna där inne. Så SJUKT snygga var dom. Ni får se den imorgon. :))


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0