chilldaaag

Heeej ! :)

Idag har vi chillat loss kan jag lova. bestämde väl oss klockan fem för att ta tag i dagen och börja fixa oss lite grann för att sedan dra in till stan, så det gjorde vi, befann oss i stan runt sex tiden, då det blev lite kebabkäk, och därefter bio, som var sjukligt bra. Jag brukar ALDRIG gilla filmer så, men denna var otroligt rolig!!! Den hette baksmällan, så den rekomenderas kan jag lova ;)

Men men.. nu ska vi ut en runda!

Jag trivs här, det är chill i linköppinggg. (Y)



sötisklara när vi käkade kebab!

och jag , som aldrig är seriös..



och jag gick loss med kedjan jag..
'
och 94:A klara skulle med vara smidig och cool, vilket inte gick så bra.....hahah


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0