Livet är UNDERBART !

Jag har haft helt galet underbara dagarna med finfint folk. I måndags kväll drog jag till Falkenberg, till efterlängtade Alice, vilket var riktigt roligt att träffa, vi cyklade runder i falkenberg och ner mot stranden och så. Sen i tisdags så blev det upp tidigt och bege oss till Båstad, där vi träffade ellen. Vid ett  blev det dagens som var kanongott, då vi lite senare efter det gick ner mot hamnen och satte oss vid badkrukan med en fetemuffins.
Efter en mysig stund där nere blev det dra sig mot michaela, där det började förfestas, runt 10 så var vi nog inne i Båstad, då rix fm var slut, hahah, inte så lyckat, men vi hade helt galet kul ändå. När allt började dö ut så drog vi och kirrade lite majskolvar och satte oss på kyrkogården och väntade på att skjutsen skulle komma, som INTE VAR BLIXTENS SON PRECIS ;) Men vi kom väl hem runt halv fyra till råstorp, och både jag och macke somnade på si så där 2 sekunder.


Jag innan falkenberg

mysig middag med alice, ellen och johan :)


här började det förfestas

haha, glidar-rooy med vanilla cigarr ;)

Alice och Ellen :)

Samuel och geert! :D

Ville och Dahl ! :D

sötis-emilia :))

och vi brudar + gert och samuel gick loss till håkan, ;)

gert med smiliet ;) och söt-lotta !

och samuel körde ett nakenbad på väg mot rix ;)

Något på hjärtat?
Postat av: Emilia

Livet är underbart!!!

<333

2009-07-09 @ 14:22:55
Postat av: Victoria

Sv: Jadå jag tycker att den var bra :D



fina bilder & söt blogg ^^

2009-07-09 @ 18:17:20
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0