dan före dan före 1skoldan.

shuhej !

i lördags kom thildis till mig, vi var ute och fotade lite, och sen drog vi ner till ica och köpte godis och massa sånt gott, efter ett tag kom mackis med, vi kollade film och lite sånt, thilde drog dock hem tidigt sen på morgonen.
Sen var det söndag, och mackis stannade kvar här, senare på dagen drog vi till mjäryd och satte på oss grillsen och åkte lite skridskor på en damm, dock blev det mörkt snabbt, och riktigt kallt -15 liksom. drog hem efter ett tag och bakade negerbollar. lite mer lyckade än förra gången vi gjorde det. (Y)

och idag är det tisdag och macke drog hem i morse.
och jag kommer inte få träffa honom på två veckor nu, ohnoo !
men men livet. imon ska jag iaf till mormor och morfar i osby och åka lite skrillooor på osbysjöön, sounds great !
något som inte sounds lika great är att andra halvlek av skolan startar i övermorgon.
6 veckor till sportlov, ohyes. undrar dock vad jag ska hitta på då ?

här kommer lite bilder från när jag & thilde "fotade", tahah :D
 
 
 
övre rad: bildserie - thilde.
nedre rad: thilde, jag.

nu ska jag dra mig, puuussss.

Något på hjärtat?
Postat av: Thilde

Det var kul minsann, Du är bra! <3

2009-01-07 @ 18:33:12
URL: http://thildeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0