onsdag

Helouw ! Onsdag idag, ganska bra och trevlig dag isig. Mycket plugg/prov denna veckan dock, men det är väl bara till att kämpa på så gott det går.

till fredag har vi liksom:
¤ tyskaläxa (gramatik)
¤ svenska uppsats
¤ engelska glosor + resumé
¤ musikprov (notläsning)
¤ matteläxa

menmen, får hoppas musikprovet går bra iaf, dte är det viktigaste.

annars idag, har det inte blevit så mycket gjort, kom hem, one tree hill, tobbe är sjuk, så blir inget ut och gå denna veckan iaf, får dra ut mamsen ist :) dock har jag gjort klart matteläxan som skulle vara till fredag, och snart ska jag göra svenska uppstatsen så att jag är klar med det, så jag kan lägga tid på musikprovet.
dagens myyys outfit! höhöhööö

nu ska jag plugga vidare, t j i n g

Något på hjärtat?
Postat av: Felicia

2009-01-29 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0